Kartografové a zeměměřiči

Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici projektant-projektantka s místem výkonu zaměstnání ve Čkyni. Vaší prací bude projektování pozemkových úprav, jednání s vlastníky a úřady. Vzdělání min. SŠ s maturitou - stavební průmyslová škola, ŘP skp. B - aktivmí řidič, pečlivost, spolehlivost, příjemné vystupování, týmový duch. Na oplátku nabízíme fajn kolektiv, zajímavé finanční ohodnocení, možnost kariérního růstu a po zapracování možný home office. Bližší informace poskytne Ing. Vladimír Luks, tel: 603 472 890, e-mail: luks@geodetpb.cz

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Prachatice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Geodet/zeměměřič
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Vladimír Luks
603 472 890


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

MostKatastrální úřad pro Ústecký k
23 390 - 34 370 Kč

Geodet / geodetka - brno

Česká republika, okres Brno-městoJOBSYSTEM s.r.o.

Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

PrahaKatastrální úřad pro Středočes
20 000 - 29 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oborech příbuzných kartografii a zeměměřictví

PrahaKatastrální úřad pro Středočes
21 000 - 31 000 Kč

Kartografové a zeměměřiči

BrnoKVADRANT, spol. s r.o.
od 28 000 Kč

Kartografové a zeměměřiči

Jindřichův HradecGPROFI, s.r.o.
22 500 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?