Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Požadujeme: znalost ruského jazyka. Nástupní plat dle zkušeností uchazeče.
Kontakt: e-mailem.

Plat od:
24 000 Kč
Pracoviště:
Beroun
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.04.2022
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nikolai Crestov
drivers#cz|hegelmann#com






Podobné nabídky práce

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

KlatovyATLANTA WORLD Group s.r.o.
od 150 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

LiberecHotel Liberec s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

Hradec KrálovéAlessandria Hradec Králové, sp
od 30 000 Kč

Recepční v hotelích a dalších ubytovacích zařízeních

PoděbradyLázně FELICITAS s.r.o.
24 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?