Finanční poradci specialisté

Životopis zasílejte na e-mail: munduchpavel@gmail.com
Náplň práce:
- realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti
- spolupráce s analytickým oddělením
- nastavení optimálního portfolia klienta
- budování důvěrného vztahu s klientem

Požadujeme:
- ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru
- pozitivní přístup k práci
- ŘP skupiny B
- licence PPZ od ČNB - výhodou
- výborné komunikační dovednosti
- uživatelskou znalost na PC

Nabízíme:
- zajištěnou klientelu callcentrem společnosti
- zázemí pobočky a veškerý servis zdarma
- pravidelná školení a workshopy
- přátelský tým, který Ti se vším pomůže
- pro šikovné poradce možnost kariérního růstu
-příspěvky na osobní automobil
-zvýhodněný telefonní tarif již od 150,-/měsíčně
-firemní akce včetně dovolených
Zaměstnanecké výhody: Možnost služebního auta, mobilní tarif, dovolená all inklusive za výkon, slevy na služby, vzdělání a osobní i finanční růst v rámci spolupráce zdarma, motivační soutěže

Plat od:
35 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavel Munduch
792 320 104
munduchpavel|gmail#com






Podobné nabídky práce

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Hradec KrálovéAneta Roškotová
50 000 - 80 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
30 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PísekPM Písek s.r.o.
35 000 - 60 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

PrachaticeO2 Czech Republic a.s.
37 000 - 67 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Česká LípaKooperativa pojišťovna, a.s.,
25 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?