HR NOVÁČEK | RECRUITMENT CONSULTANT | PLZEŇ

Zajímáš se o personalistiku? Rád/a by ses realizoval/a v oblasti HR, ale nemáš potřebnou praxi? Chceš se stát profesionálním recruiterem a dále se rozvíjet?

Do našeho plzeňského Grafton týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici RECRUITMENT CONSULTANT. Vítáme v našich řadách jak zkušené recruitery, tak i čerstvé absolventy a HR nováčky s chutí a zájmem na sobě pracovat! :)

Co u nás práce konzultanta znamená:

- odpovědnost za celkový proces náboru (od inzerce volných pozic, přes selekci životopisů, až k vedení pohovorů a prezentaci kandidátů)
- nebojí se telefonovat
- zároveň ho baví práce v týmu, protože tady táhneme všichni za jeden provaz
- umí být obchodníkem, kreativcem a někdy také i psychologem
- zvládá komunikovat, řešit, analyzovat, ale také vyřizovat spoustu administrativy, která k naší práci patří
- umí hledat cesty a nenechá se odradit při prvním nezdaru
- má chuť, energii a nebojí se opravdu náročných úkolů
- hledá různorodou práci, kde se rozhodně nebude nuditZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- nadšení a zájem o oblast HR
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (min. B2)
- předchozí zkušenosti v oblasti HR/recruitmentu výhodou
- velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti
- ochota se učit!!
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- kompletní zaučení na pozici
- až 12 dní volna navíc nad rámec dovolené
- 2 sick days/rok
- 2 dny home office/týden
- flexibilní pracovní doba
- cafeterie v hodnotě až 14 000 Kč/rok
- stravenkový paušál (107Kč/den)
- příspěvek na multisport kartu
- telefon s tarifem pro soukromé použití bez nutnosti doplatku
- kariérní posun
- příspěvek na životní/důchodové pojištění (po 2 letech)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR konzultant
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ HR (GR)
I#Celoudova#407438203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?