Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

KO: Langová Petra, tel.: 553 760 820, životopis zašlete na e-mail: kariera@hagemann.cz

Požadavky:
- ŘP sk. B, C - výhodou
- Průkaz obsluhy motorových vozíků
- Praxe v oboru autoopravárenství nákladních a užitkových vozidel
- Uživatelská znalost PC
- Znalost v oboru skladového hospodářství

Popis práce:
- Příjem a výdej materiálu ze skladu
- Skladové a manipulační práce
- Zajištění chodu skladu, objednávek v oblasti zásobování skladu

Pracovní doba od 6:00 do 14:30 hod. Nástup možný ihned, popř. dle dohody
Mzda bude projednána při osobním jednání dle zkušeností a praxe

Zaměstnanecké výhody:
- Podnikové stravování ve firmě, příspěvek na stravování
- Finanční bonus za vzornou docházku
- Volné nebo zvýhodněné vstupenky na sportovní a kulturní akce
- Zaměstnanecké slevy na autoservis, pořízení vozu
- Výhodné tarify na naše zaměstnance u operátora O2

Plat od:
20 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Langová
553 760 820
kariera|hagemann#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.