Sociální pracovníci v oblasti poradenství (včetně pedagogicko-psychologických poraden)

Požadujeme:
o VOŠ, VŠ se zaměřením na sociální oblast (dle zákona č.108/2006 Sb.)
o schopnost komunikativního a vstřícného jednání
o schopnost a zájem pracovat s lidmi
o schopnost přijmout poslání a vizi organizace a občanského poradenství
o schopnost učit se nové věci
o otevřenost k práci se sebou samým
o znalost práce s PC
o předložení výpisu z rejstříku trestů
Váš profesní životopis s motivačním dopisem v rozsahu max. 1 strany, čestným prohlášením o beztrestnosti zasílejte do 17. května 2024 e-mailem na adresu: info@obcanskaporadna.cz

Plat od:
15 000 - 20 000 Kč
Pracoviště:
Jihlava
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc., DiS Karel Křivánek
567 330 164
info|obcanskaporadna#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

SvitavyDomov na rozcestí Svitavy
od 30 000 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Hradec KrálovéDomov U Biřičky
od 22 000 Kč

Asistenti vychovatelů

OstravaDětský domov se školou a zákla
25 040 - 31 800 Kč

Asistenti pedagogů

TáborZákladní škola Chýnov, okres T
12 520 - 15 900 Kč

Odborní pracovníci v sociální oblasti

Hradec KrálovéDomov U Biřičky
od 22 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

OstravaVzájemné soužití o.p.s.
od 26 370 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.