Odborní asistenti v administrativě

*KO: Novák František, tel.: 605 021 135, žádosti zasílejte na e-mail: xservispark-personalistika@seznam.cz

Požadavky:
- Jazyk AJ (na komunikativní úrovni), NJ výhodou
- Pracovitost, vytrvalost a flexibilita
- Ochotu učit se novým věcem
- Výborné komunikační dovednosti
- Pečlivost, samostatnost a schopnost logického myšlení
- Znalost práce na PC (word, excel)

Možnost platového růstu a na datu nástupu se lze domluvit.

Plat od:
27 000 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
František Novák
605 021 135
xservispark-personalistika|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

KyjovŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
25 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?