Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

16.4.2024 - Péče v domácnosti o seniory a osoby se zdravotním postižením, pomoc s osobní hygienou, přípravou stravy, vedením domácnosti, doporovod k lékaři, na úřady. I ZŠ, vhodné i pro absolventy, nutný kvalifikační kurz-pracovník v sociálních službách dle zákona 108/2006 Sb. - lze doplnit nebo vzdělání praktická sestra. ŘP sk. B. Možnost nastoupit i na částečný úvazek. Výhodou praxe v soc. službách, příp. v péči o osobu blízkou, absolvované další kurzy v soc. službách. Přihlášky včetně životopisu zasílejte výhradně e-mailem. Nevystavovat doporučenku. Vybraní uchazeči budou pozváni na pohovor. www.girasolce.cz. KONTAKT: Hrazdirová Lucia Mgr., tel.: 775 480 954, e-mail: info@girasole.cz
Místo výkonu práce: Hustopeče

Plat od:
24 000 - 26 000 Kč
Pracoviště:
Hustopeče
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
16.04.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lucia Hrazdirová
775 480 954
info|girasole#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

KroměřížSociální služby města Kroměříž
od 25 000 Kč

Praktické sestry

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
32 000 - 36 000 Kč

Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Český TěšínAlzheimer Home z.ú.
24 500 - 25 500 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.