Specialista BOZP - Plzeň

Máš zkušenosti jako Specialista BOZP a PO? Setkal/-la jsi se s pravidly bezpečnosti na pracovišti v rámci výrobního podniku?

Jako Specialista BOZP budeš zodpovídat za:

- organizaci zajišťování školení BOZP a PO a školení první pomoci
- sledování legislativy v oblasti BOZP a kontrolu dodržování závazných norem a předpisů vztahujících se k BOZP a PO
- zajišťování revizí a oprav zařízení zabezpečující PO
- provádění kontrol pracovišť z hlediska BOZP a POZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- praxi v oboru
- komunikativní znalost anglického jazyka
- zkušenost z oblasti výrobního prostředí výhodou
- odborná způsobilost v oblasti BOZP a PO výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* nástupní bonus v hodnotě až 50 000 Kč
* pravidelné navyšování mzdy
* měsíční docházkový bonus pro výrobní pozice
* měsíční osobní ohodnocení pro výrobní pozice
* odměna za doporučení nového zaměstnance
* mimořádné odměny za nadstandardní výkon
* letní a zimní bonus ve výši 50 % - 100 % základní mzdy
* roční docházkový bonus pro výrobní pozice
* příspěvek na penzijní připojištění
* roční příspěvek 4800 Kč pro využití na sportovní a kulturní aktivity
* příspěvek 2500 při uzavření sňatku, narození dítěte, odchodu do důchodu
* odměna za odpracované roky

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Technik BOZP
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
l#konopikova#407062203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?