Vedoucí ostatních úředníků

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla: " věku 18 let, " je způsobilá k právním úkonům, " je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.), " ovládá jednací jazyk, " má negativní lustrační osvědčení (včetně čestného prohlášení dle lustračního zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění). Nemusí dokládat uchazeč narozený po 1. 12. 1971. " a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY: " ukončené vysokoškolské vzdělání nejlépe stavebního zaměření nebo v oboru veřejná správa, " znalost zákonů potřebných k výkonu činnosti zejména zákonů uvedených v popisu pracovního místa, který je uveden v textu inzerátu jako hypertextový odkaz, " praxe ve veřejné správě a samosprávě výhodou, " výhodou praxe v řízení lidí. Osobnostní a profesní předpoklady: " manažerské schopnosti a dovednosti, " silná osobnost, přirozená autorita, " schopnost koncepční práce a veřejného projevu, " umění jednat s lidmi - komunikativní a vyjednávací schopnosti, " schopnost samostatného výkonu práce a rozhodování, " řidičský průkaz skupiny "B". Nabízíme: " odborné vzdělávání u akreditovaných společností, " podporu osobního rozvoje, 5 týdnů dovolené, " pružnou pracovní dobu, " zajímavé zaměstnanecké benefity (např. stravenky, příspěvek na dovolenou nebo penzijní připojištění, 3 dny indispozičního volna). III. DALŠÍ INFORMACE: Přihlášku do výběrového řízení nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově. V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit, podepsat a doručit na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a úředně ověřených dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu. PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY: Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 11. platová třída. Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů. Přihlášky zasílejte do 30. 4. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení ved. odd. OISM - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu! Bližší informace podá Ing. Klára Hazuchová, VOISM MěÚ Krnov, tel. 554 697 234, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207. Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchaze

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Vedoucí ostatních úředníků

KrnovMěsto Krnov
25 280 - 37 170 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoAZ Ingredients Group, s.r.o.
od 40 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

SvitavyMěsto Svitavy
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.