Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti ambulantních a terénních služeb a pečovatelé v oblasti domácí péče

První kontakt:
Živná Jana, tel.: 601 304 921, Po - Pá 9 - 14 hod
e-mail: jana.zivna@mszs.cz
osobně: Nad Zastávkou 64, Kolín, mezi 10 - 12 hod.

Nutný kurz pracovníka v sociálních službách či škola ohledně péče o klienty.
Plat je určen tarify podle odpracovaných let.

Náplň práce:
Péče o klienta - hygiena, oblékání, krmení, polohování, doprovody k lékaři, nákupy, úklid atd....
Jedná se o terénní službu.

Požadujeme čistý trestní rejstřík, ŘP sk. B.

Zaměstnanecké výhody:
Zaměstnanecké bonusy z FKSP (např. příspěvky na obědy, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročná půjčka).

Plat od:
22 000 - 31 070 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Živná
601 304 921
jana#zivna|mszs#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.