Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti pobytové péče

Hledáme pracovníka v sociálních službách (pečovatel/ku). Náš Domov v Komárově u Šternberka poskytuje kvalitní 24hodinovou péči klientům s demencí způsobenou nejen Alzheimerovou chorobou, ale i jinými druhy. Nabízíme pracovní poměr na dobu neurčitou, v klidném, novém a příjemném prostředí. Nástup IHNED.
Nabízíme:
- Práci ve 12 hodinových směnách v režimu krátký/dlouhý týden.
- Smlouvu na dobu neurčitou.
- Firemní benefity.
Požadujeme:
- Čistý trestní rejstřík.
- Trpělivost, vztah k lidem v seniorském věku, laskavost, pečlivost…
- Schopnost týmové spolupráce.
Hledáme kolegy, kteří s námi budou táhnout za jeden provaz.

V případě zájmu, neváhejte kontaktovat na email: kariera@dskomarov.cz nebo telefonicky od 7:00 do 15:30.

Plat od:
25 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Yveta Žižková
739 715 109
kariera|dskomarov#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 26 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Frýdek-MístekCharita Český Těšín
od 22 600 Kč

Praktické sestry

České BudějoviceDomov pro seniory Dobrá Voda
od 37 720 Kč

Praktické sestry

PrachaticeSociální pohoda, o.p.s.
od 34 500 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?