Prodavači ostatního zboží v prodejnách

Náplň činnosti: • Úprava zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží • Práce na pokladních systémech, obstarávání hotovostních i bezhotovostních plateb • Uzavírání prodejních transakcí o zboží se zákazníkem • Udržování a posilování kontaktů se zákazníky • Poskytování kvalifikované poradenské činnosti a nezbytných informací zákazníkovi • Přijímání objednávek zákazníků a jejich vyřizování • Inventarizace a pomoc při identifikaci a plánování požadavků na nákup zboží Profil pracovníka: • Schopnost týmové i samostatné práce • Pečlivost, ochota pracovat • Přátelský přístup Nabízíme: • Práce na plný úvazek • Dovolená 25 dní HLÁSIT SE: Kacrová Lenka, tel.: 722976251, e-mail: nakup@peddy.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Obsluha v zařízeních rychlého občerstvení

LitvínovTURBO PIZZA, s.r.o.
od 27 000 Kč

Obchodní zástupci

LitvínovPEDDY Group s.r.o.
od 25 000 Kč



Podobné nabídky práce

Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

ChrudimJednota, spotřební družstvo Hl
20 500 - 26 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

KolínJEDNOTA, spotřební družstvo v
10 900 - 12 000 Kč

Obsluha čerpacích stanic a mycích linek dopravních prostředků

LitoměřiceA.G. Service s.r.o.
21 500 - 25 500 Kč

Prodavači smíšeného zboží

BrnoJednota, spotřební družstvo v
25 000 - 27 000 Kč

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

VyškovMilena Kollmanová
od 120 Kč

Prodavači smíšeného zboží

KlatovyZápadočeské konzumní družstvo
19 500 - 20 500 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?