Nákupčí

Co Vám nesmí chybět?
Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky
Znalost AJ - slovem i písmem - komunikativní úroveň
Dobré organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost
Znalost MS Office

Výhodou pro Vás bude:
Znalost systému SOFIX
Znalost potřeb domácích mazlíčků
Znalost procesů námořní přepravy

Za Vaši práci Vám nabízíme:
Stravenky
Sleva na produkty
Odpovídající motivující platové ohodnocení
Stabilní zázemí úspěšné české společnost s dlouholetou tradicí
Plně hrazené kurzy anglického jazyka během pracovní doby.
Zaměstnání na dobu neurčitou
4 týdny dovolené
Pružnou pracovní dobu
Další zaměstnanecké benefity
První kontakt: Pazderníková Iva Ing., tel.: 739481815, e-mail: i.pazdernikova@tommicz.eu

Plat od:
30 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
04.04.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Iva Pazderníková
739481815
i#pazdernikova|tommicz#eu






Podobné nabídky práce

Nákupčí

Ústí nad OrlicíDřevotvar družstvo
od 40 000 Kč

Nákupčí

Uherské HradištěBENJAMÍN s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Nákupčí

Uherské HradištěCOLORLAK, a.s.
30 000 - 35 000 Kč

Nákupčí

BrnoMinisterstvo vnitra
22 330 - 31 720 Kč

Nákupčí

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 32 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?