Lektoři dalšího vzdělávání

Hledáme lektora/lektorku pro kurzy systému HELIOS Nephrite se zaměřením na skladové hospodářství.
Termíny budou upřesněny.
V případě zájmu pošlete, prosím, životopis na hr@vzdelavanimetis.eu Do předmětu e-mailu uveďte "Nephrite sklad, Pardubice".
.

Plat od:
750 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
17.06.2024
Obor a Profese:
Lektor/instruktor
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivana Tlustá
604 500 052
hr|vzdelavanimetis#eu






Podobné nabídky práce

Lektoři dalšího vzdělávání

BruntálIng. et Bc. Lenka Štichauerová
od 300 Kč

Lektoři dalšího vzdělávání

ŠumperkIng. et Bc. Lenka Štichauerová
od 300 Kč

Pracovníci v oblasti osobních služeb jinde neuvedení

RakovníkLIONS - školící středisko Nesu
od 23 400 Kč

Lektoři dalšího vzdělávání

OpavaIng. et Bc. Lenka Štichauerová
od 300 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?