Vaše náplň práce- kompletní vedení podvojného účetnictví mezinárodní výrobní společnosti
- zpracování veškerých daní a evidence majetku
- správa faktur vydaných i přijatých, závěrkové operace
- zpracování podkladů pro platební příkazy
- tvorba a úprava vnitřních směrnic za účetní oddělení
- aktivní komunikace se státní správou, finančními institucemi a dalšími partnery
- reporting, výkaznictví
Váš profil- odborné zkušenosti na podobné pozici (ideálně ve výrobní společnosti)
- znalost anglického nebo německého jazyka na mírně pokročilé úrovni (úroveň B1)
- uživatelsky MS Office, výhodou SAP
- vzdělání ekonomického směru
- znalost účetních standardů a české legislativy
- analytické myšlení, pečlivost, zodpovědnost
Naše nabídka- hlavní pracovní poměr s možností seberealizace
- moderní pracovní prostředí/kanceláře ve výrobní společnosti
- služební automobil, notebook a telefon, stravenkový paušál
- 25 dnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost práce z domova
- roční odměny dle hospodaření a plnění osobních cílů
- příspěvek na penzijní připojištění, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti
- sportovní nebo relaxační aktivity, zvýhodněné mobilní tarify
- nástup možný ihned
- místo práce: Olomouc, kombinace Home office
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této pozice. Děkujeme.