Vrátní

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: 731 435 435, e-mail: personalista@cosas.cz Požadujeme: předložení výpisu z RT Náplň práce: jedná se o zajímavou práci v příjemném kolektivu jednoduchá práce na vrátnici pracovní doba 8 hod. noční směny. Pondělí - neděle 21:00 - 05:00 hod (kromě pátku) Nabízíme: - jistotu mzdy vždy každý měsíc a pravidelné vyplácení výkonnostních odměn - pochopení a příjemné jednání - zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí - osobní přístup a možnost zaučení pro zájemce bez praxe - dlouhodobou spolupráci na HPP

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Vrátní

OstravaAdas Security Group, s.r.o.
od 19 500 Kč

Vrátní

OstravaČOS - Speciální servis s.r.o.
19 500 - 22 000 Kč

Vrátní

OstravaČOS - Speciální servis s.r.o.
18 900 - 22 000 Kč

Vrátní

OstravaČOS - Speciální servis s.r.o.
18 900 - 22 000 Kč



Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

PřerovIvo Macháček
21 000 - 23 000 Kč

Vrátní

NáchodIrina Haidari
15 840 - 17 000 Kč

Vrátní

BrnoBLESK Servis s.r.o.
od 20 000 Kč

Vrátní

Praha-západSolid Security Czech s.r.o.
20 000 - 28 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?