Odborní asistenti v administrativě

Guržij Vladimir, e-mail: artem@hodie.cz

Sjednávání a plánování schůzek,
Obsluhování zákazníků.
Požadavky:
Komunikační schopnosti, Přátelský přístup, Znalost MS Office
Ruština výhodou

Plat od:
21 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vladimir Guržij
artem|hodie#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

KyjovŠEDOVÁ perfect service, o.p.s.
25 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?