Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Kontakt: Tvrzníková Andrea Bc., e-mail: director.olympia@axxoshotels.com
Pracovní doba 8-16:30hod.
Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
Požadavky: český jazyk na výborné úrovni a min. 1x cizí jazyk (anglický, německý, ruský jazkyk)
Praxe v hotelovém provozu min.1 rok

Kontakt zaměstnavatele:
- JEN vážní zájemci
- JEN EMAILEM - ZASLAT ŽIVOTOPIS na adresu: director.cihelny@axxoshotels.com
- v případě vystavené "Doporučenky" kontaktovat přímo recepci hotelu nebo emailem


-provádí úklidové činnosti v souladu se standardy Hotelu
- zajišťuje komplexní péči o pokoje hostů a provádí jejich generální, průběžný, pobytový i závěrečný úklid a zajišťuje úklid přilehlých prostor
- manipuluje s čistým a špinavým prádlem, zodpovídá za výměnu prádla
- přebírá podklady a pokyny pro úklid pokojů, aktualizuje status pokojů
- nahlašuje technické závady na pokojích technickému úseku
- aktivně pracuje se systémem pro evidenci úkolů
- dodržuje hygienické předpisy stanovující požadavky pro provozování stravovacích služeb
personální strava

Plat od:
18 900 - 19 500 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Andrea Tvrzníková
director#olympia|axxoshotels#com







Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.