Operátor lakovny, lakýrník Šternberk – rovnou do kmene

Vaše náplň práce
  • příprava materiálu k lakování
  • posouzení stavu povrchu materiálu k práškovému lakování
  • navěšování dílů do lakovací linky
  • lakování dílů a součástek strojů a zařízení

Váš profil
  • zručnost, pracovitost a spolehlivost
  • dobrá pracovní morálka
  • praxe lakýrníka výhodou
  • vzdělání - vyučen

Naše nabídka
  • stabilní práce na hlavní pracovní poměr
  • nástup rovnou do kmenového stavu
  • nástupní mzda dle praxe až 230 Kč/hod. 
  • prémie do výše 15%
  • stravenky v hodnotě 120,-Kč
  • nnadstandardní nástupní bonus
  • dovolená 25 dnů
  • slevy na kulturní a sportovní akce
  • příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.