Specialisté vzniku pojištění a zajištění

KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Dominika Bugajová, e-mail: dbugajova@deloittece.com

- bakalářské VŠ vzdělání v oboru pojistné a finanční matematiky
- znalost arabského jazyka na úrovni rodilého mluvčího

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.11.2023
Obor a Profese:
Asistent v pojišťovnictví
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dominika Bugajová
dbugajova|deloittece#com






Podobné nabídky práce

Finanční poradci specialisté

SemilyPM Semily s.r.o.
45 000 - 90 000 Kč

Finanční poradci specialisté

OlomoucČSOB Pojišťovna, a. s., člen h
30 000 - 50 000 Kč

Finanční poradci specialisté

SemilyPM Semily s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Finanční a investiční poradci a příbuzní specialisté

Hradec KrálovéAneta Roškotová
50 000 - 80 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PrahaČeská pošta, s.p.
30 000 - 34 000 Kč

Finanční poradci specialisté

PříbramČESKÁ POŠTA, státní podnik
30 000 - 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.