První kontakt e-mailem: Abdelrahman Paterová Klára Mgr., e-mail: klara.abdelrahman.paterova@allianz.cz
Hledáme nového kolegu / kolegyni, kterého / kterou baví hledat a navrhovat řešení tak, aby co nejlépe odpovídali potřebám klientů, chce připravovat návrhy na nové funkce a komunikovat novinky směrem do firmy a láká ho / ji balancovat přínos projektů na základě potřeb zákazníků, businessu, ale i možností vývojového týmu. Kolegu / kolegyni, který/á umí držet vizi, směr a myšlenku určených digitálních projektů a chce rozvíjet nejen na lokální, ale i regionální úrovni. Pokud máte zájem stát se součástí dynamického a inovativního pracovního prostředí, kde jsou oceňovány vaše nápady a schopnosti, tak tento inzerát je určen právě vám! Co bude Vaší náplní práce? " Hlavní zaměření na oblast péče o klienta a digitální nástroje pro klienta na správu smluv " Budete spojka mezi produktovým oddělením, obchodem a marketingem, kteří přicházejí s náměty na úpravu produktů, a IT oddělením, které poté požadavky programuje " Přijaté náměty rozpracujete do detailu, zanalyzujete možné dopady do produktů, systémů a aplikací " Připravíte a předáte zadání pro IT, budete konzultovat navržené způsoby řešení s IT analytikem, programátory, testem potvrdíte správnost naprogramovaného zadání " Při chybě funkcionality v IT systémech najdete problém, zanalyzujete jej, navrhnete způsob opravy, domluvíte s IT realizaci opravy, případně navrhnete a dopočítáte potřebné úpravy na smlouvách " Naučíte se znát procesy v celé firmě, budete se potkávat s tématy ze všech oblastí pojišťovnictví Jak si Vás představujeme? " VŠ vzdělání, ideálně matematického nebo technického zaměření (MFF UK, ČVUT, VŠE) " Praxi v business analýze alespoň 2 roky " Analytické a strukturované myšlení, smysl pro detail " Neodkládáte věci, jste schopný/á je tlačit dle priority a dotahovat " Dokážete obhájit, prosadit svůj názor s potřebnou dávkou sebereflexe " Schopnost řídit menší projektový tým " český a anglický jazyk na komunikativní úrovni (min B2) " jste analyticky založený člověk, který umí najít řešení v každé situaci " Umění vcítit se do požadavků klienta, co nejvíce reprezentovat jejich potřeby, ale nezapomínat na obchod " Preciznost, soběstačnost " Schopnost dotahovat věci do konce
" Příjemné a moderní pracovní prostředí na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností " Fajn tým, který si užívá společné chvíle nejen v pracovním prostředí, ale i mimo kancelář. " Kulturu, která poskytuje podporu a naslouchá zaměstnancům, a snaží se zpříjemňovat pracovní prostředí a podmínky " 5 týdnů dovolené, 4 Sickdays a flexibilní pracovní dobu, které umožňují vyvážit pracovní a soukromý život " Možnost občasné práce z domova a dotovanou jídelnu v budově " Bonusovou složku, Cafeterii, Multisport kartu, slevy na firemní produkty až 75% a po roce příspěvek na penzijní připojištění " Podporu vzdělávání a rozvoje, které pomáhají rozvíjet Vaše kariérní dovednosti a odborné znalosti " Zázemí pro cy |