Specialisté v oblasti reklamy a marketingu, průzkumu trhu

Požadujeme:
ekonomické myšlení, PC znalosti
schopnost provádět finanční analýzu a plánovat fundraisingové aktivity
schopnost organizování fundraisingových akcí a kampaní
výborná znalost základních principů a metod fundraisingu, včetně grantů, sponzoringu a dalších zdrojů financování neziskového sektoru
orientace na sociálních sítí,
samostatnost, spolehlivost, sledování výsledků
výborné komunikační schopnosti - slovem i písmem
vytváření strategického plánu fundraisingu v souladu s cíli organizace
znalosti marketingu a PR a právní aspekty činnosti
psaní efektivních žádostí
znalost nástrojů a tehnologií pro správu dárcovských informací
schopnost budovat a udržovat pozitivní vztahy s aktuálními i potenciálními dárci,
pravidelná péče o dárcovskou komunitu
ochotu dále se vzdělávat a pracovat na seberozvoji
řidičský průkaz skupiny B (výhodou)

Nabízíme:
Práci v pozitivním a proaktivním kolektivu, možnost seberealizace, práci, která má význam pro celou společnost, vstřícnost, možnost profesního růstu, možnost ovlivnit svoji mzdu, možnost podílet se na nových unikátních projektech, týden dovolené navíc, studijní volno, služební telefon, výraznou finanční a časovou podporu ve vzdělávání, seberozvojové aktivity a kurzy, supervize a další nadstandardní benefity (právní podpora, studijní volno, ředitelské volno … )

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním motivačního dopisu (v rozsahu 1 strany A4), strukturovaného životopisu a dokladu o vzdělání na e-mail: office@kappa-help.cz
K výběrovému řízení budou pozvání uchazeči na základě motivačního dopisu v rozsahu 1 strany A4 a profesního životopisu! Motivační dopis a životopis je základní podmínkou výběrového řízení.


Plat od:
32 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Ivana Smětalová MBA
office|kappa-help#cz






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaITC STARTUPS s.r.o.
od 65 012 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

LitoměřiceACCOM Management group s.r.o.
50 000 - 55 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PrahaMedical Distribution Agency s.
24 000 - 25 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Rychnov n. KněžnouMATRIX a.s.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 35 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PísekSLADOVNA PÍSEK o.p.s.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.