Lean specialista (vhodné pro absolventy)

Vidíš svoji budoucnost v oddělení, které se zabývá hledáním možností zlepšení výrobních procesů a zefektivnění výroby? Máš zájem se tímto směrem ubírat dál ve své kariéře?

Pokud navíc máš dokončené alespoň SŠ vzdělání a angličtinu na komunikativní úrovni. Pak jsi náš člověk!

Dostaneš příležitost stát se členem nadnárodní společnosti se sídlem v Americe.

Jedná se o velkou šanci začít kariéru po škole nebo posunout své dosavadní zkušenosi v oblasti aplikování LEAN metod.

Hlavní úkoly:
- Aplikování metod Lean v závodě a implementace principů 5S s cílem zefektivnit výrobu a zamezit plýtvání na jednotlivých odděleních
- Nastavování procesů výroby
- Zodpovědnost za optimalizaci procesů v rámci firmy
- Vedení Kaizen projektůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min SŠ vzdělání
- Znalost metod LEAN (alespoň ze studií, nejlépe z praxe)
- Praxe na obdobné pracovní pozici velkou výhodou
- Komunikativní anglický jazyk
- MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
- Půlroční odměna za věrnost až 7200 Kč za pololetí
- Flexipass - 500 Kč/měs.
- Obědy zdarma
- Služební notebook a telefon
- Výhodný mobilní tarif pro soukromé využití
- Příspěvek na penzijní připojištění (až 1200 Kč/měs.)
- Jazykové kurzy, odborná školení
- Firemní akce
- Očkování proti chřipce, vitamínové doplňky
- Možnost kariérního růstu

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Technolog výroby
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#403089203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.