Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Konakt: Kühn Jitka, e-mail: Jitka.kuhn@accolade.com

Nový kolega/nová kolegyně bude…
" V kontaktu s klienty firmy ohledně jejich zdravotního stavu
" Pomáhat klientům pochopit a optimalizovat preventivní zdravotní péči na základě analýzy jejich anamnézy
" Předávat dále zprávy o pacientech pracovníkům v oblasti zdravotnictví

Hledáme:
" Předchozí zkušenosti se službami zákazníkům ve zdravotnictví, pojišťovnictví, farmacii nebo jiném odvětví výhodou
" Vítáme také kandidáty z odvětví, kde se ke každodenním povinnostem používají technologie, multitasking a ústní/písemná komunikace
Požadujeme:
" Výbornou znalost anglického jazyka, silné komunikační dovednosti v písemné i ústní formě

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené + osobní volno
- 1 den placeného volna za dobrovolnictví ročně
- Sodexo Gastro Pass Card
- Flexi Pass karta nebo Multisport karta

Plat od:
42 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kühn
Jitka#kuhn|accolade#com






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
27 250 - 40 120 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Žďár nad SázavouTISKÁRNA UNIPRESS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
26 600 - 37 170 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.