Ostatní uklízeči a pomocníci

Místo výkonu práce Seč - Hotel Jezerka.
První kontakt telefonicky Po a St od 8-10 hodin.
Praxe v úklidu pokojů, kancelářských prostor a výrobních hal.
Spolehlivost, odpovědnost a samostatnost.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Chrudim
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2021
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivan Tserkunyk
773 802 167


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Jindřichův HradecPenzion Hejtman s.r.o.
od 22 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

Frýdek-MístekJASPA s.r.o.
11 000 - 11 500 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

OstravaOPTIMIA facility s.r.o.
od 18 750 Kč

Uklízeči veřejných dopravních prostředků

PlzeňV-TRADE, s.r.o.
od 20 000 Kč

Uklízeči a pomocníci v ubytovacích a vzdělávacích zařízeních

Uherský BrodZákladní škola a Praktická ško
od 14 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?