Lektoři a učitelé jazyků na ostatních školách

*KO: Kubesová Martina, tel.: 775 673 376 (volejte v pracovní dny do 9.00 - 15.00 hod.), e-mail: skola@abeceda.org

Výuka cizího jazyka, znalost jazyka na úrovni min.C1, kreativita, komunikativnost, příjemné vystupování, samostatnost, flexibilita, spolehlivost, řidičský průkaz sk.B výhodou.

Nástup dle dohody, flexibilní prac.doba, podpora (vč.finanční) dalšího vzdělávání, zkrácený úvazek na dohodu o provedení práce, 10 hod./týdně.

Plat od:
230 - 300 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Práce na dohodu
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Speciální pedagog
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Kubesová
775 673 376
skola|abeceda#org







Prohlédnuté pracovní nabídky

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

27 250 - 40 120 KčBřeclav Okresní soud v břeclavi

Ostatní pracovníci povrchového čištění budov

od 23 400 KčFrýdek-Místek Rotto europe s.r.o.

Ostatní pracovníci povrchového čištění budov

21 480 - 21 480 KčPraha Zenova facility s.r.o.

Řidiči tahačů

35 000 - 45 000 KčProstějov Lm trans s.r.o.

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?