Montéři suchých staveb

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj (dle zakázek zaměstnavatele). Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení či převedení na dobu neurčitou. Možno i na dohodu o provedení práce. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-15:30 h a dle potřeby na zakázkách. Požadujeme: řidičský průkaz výhodou (není podmínkou). Nabízíme: na stavební zakázky se sváží firemními auty, příp. i domů (nástupní místo je ve skladech firmy v areálu bývalých kasáren v Klimentově u Velké Hleďsebi), stravné, prémie dle výkonnosti, osobní ohodnocení. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Náměstí Republiky 112, 354 91 Lázně Kynžvart.

Plat od:
30 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Stanislav Baťko
603868236
batko|westmont#cz






Podobné nabídky práce

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

ŘíčanySlužby pro stavby s.r.o.
od 25 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaKEJSER TRADE s.r.o.
od 19 500 Kč

Stavební údržbáři budov a inženýrských děl

Hradec KrálovéAMAS HK s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaIONASCU CONSTRUCT s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

PrahaVANSTAV PRAG s.r.o.
od 19 500 Kč

Dělníci v oblasti výstavby a údržby budov

Klášterec nad OhříInsajder. V.P s.r.o.
od 19 900 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?