Odborní pracovníci financování a úvěrování

Máte rádi komunikaci s lidmi? Jste aktivní člověk a máte vysoké cíle? Máte zájem o příjemné a čisté pracovní prostředí? Hledáte práci ve stabilním sektoru s možností homeoffice, který roste i v tomto nelehkém období? Do naší kanceláře ve Zlíně hledáme novou posilu do našeho týmu obchodníků! Naučíme tě rozumět financím a tomu, jak být v tomto sektoru úspěšný.

Náplň práce:
- zprostředkování hypotečních či úvěrových produktů a hledání ideálního řešení na míru pro klienta.
- nezávisle a objektivně pomáhat klientům řešit jejich požadavky a životní situace na poli financí ve Zlíně a celém Zlínském kraji.
- zajišťování dílčí odborné práce přidělené manažerem
- práce v kanceláři a terénu
- příprava podkladů pro obchodní jednání
- budování dlouholetých vztahů s klienty

Požadavky na:
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- flexibilita a cílevědomost
- loajální přístup
- skvělé organizační a komunikační schopnosti
- zkušenosti s prodejem výhodou, ne podmínkou
- vhodné pro absolventy
- min. SŠ vzdělání
- řp. sk. B

Zaměstnanecké výhody:
- možnost práce i z domova
- nadstandartní finanční ohodnocení s možností růstu
- pravidelné vzdělávání
- kancelář k dispozici 24/7
- zvýhodněný firemní tarif, Multisport karta
- příspěvek na telefon, notebook a automobil
- pravidelné teambuildingové akce
- zázemí silné společnosti

Plat od:
45 000 - 70 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úvěrový specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Havlík
732483389
petr#havlik|smsfinance#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci financování a úvěrování

Ústí nad OrlicíIsolit-Bravo, spol. s r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.