Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Pozice: Odborný pracovník v administrativě
OC Zam. karta
Další požadavky:
- pokročilá znalost angličtiny (písemná+mluvená)
- časová flexibilita
- samostatnost
- znalost práce na PC
- zkušenost+praxe
Nástup: možný ihned. Mzda: 21 800 kč/měs.
Kontakt: Bumba Petr, tel.: 777 065 300; 603 822 966, e-mail: petr@bumba.cz
První kontakt: e-mailem
Místo výkonu práce: Županovice 29, 263 01 Dobříš

Plat od:
21 800 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.01.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Bumba
777 065 300; 603 822 966
petr|bumba#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaPražský úklid, s.r.o.
od 35 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaUniMFA s.r.o.
22 000 - 25 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?