Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Zajímá tě online marketing? PPC, sociální sítě nebo emailling ti nejsou cizí a pěstování ti není také úplně vzdálené? Spoj svůj rozvoj s projektem Pěstík.
Budeš se moci podílet na segmentovaném e-mailingu, tvorbě PPC kampaní nebo strategii pro sociální sítě.
Pěstík si uvědomuje, že jde o velmi dynamický obor a proto je nutností tvé další vzdělávání. Něco tě naučí přímo Pěstík a něco se dozvíš na workshopech a školeních. Udržovat se "up-to-date" pro tebe bude součástí práce.
Požadavky: komunikační dovednosti na pokročilé úrovni, povědomí o zahrádkářských potřebách a pěstování rostlin výhodou (ne podmínkou), vládá práci pod tlakem, chuť do práce, manuální zručnost, vstřícnost, ochota učit se novým věcem, schopnost samostatné i týmové práce, smysl pro detail, chápání věcí v souvislostech, ovládání PC na pokročilé úrovni podmínkou
Výhody: pružnou pracovní dobu s pevnou částí - jen ranní směny

Plat od:
20 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.03.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lukáš Tobolák
prace|pestik#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v sociální oblasti (kromě péče o seniory)

Ústí nad OrlicíMěsto Letohrad
29 620 - 43 330 Kč

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 40 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti marketingu

Mariánské LázněGALA HOTELS, s.r.o.
od 20 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.