Pracovník helpdesku s NJ (6657)
Pozici Pracovníka helpdesku s NJ obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní průmyslové společnosti (oblast logistiky).
Na této pozici budete:
- poskytovat první úroveň podpory zaměstnancům poboček společnosti
- analyzovat příchozí tikety, určovat jejich prioritu, posílat je na IT oddělení k řešení
- řešit základní uživatelské problémy pomocí standardizovaných postupů
- kontrolovat průběh řešení a splnění tiketů, průběžně informovat uživatele o aktuální situaci
- součástí menšího helpdesk týmu o 3 členech
Požadavky:
- velmi dobrá znalost MS Office
- výhodou orientace v IT oblasti
- velmi dobrá plynulá znalost NJ
- aktivní znalost AJ (na úrovni B1-B2)
- alespoň kratší praxe s poskytováním podpory německy hovořícím zákazníkům
- SŠ/VŠ vzdělání
- výhodou ŘP skupiny B
- výborné komunikační dovednosti, aktivita, zodpovědnost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti, samostatnost
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- mezi nabízené benefity patří: pružná pracovní doba, týden dovolené navíc, 13. plat, stravenky, vzdělávací kurzy (kurzy AJ/NJ, odborné kurzy) apod.
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis a připojte kód pozice. Pokud jste u nás už absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní zařadíme do databáze a oslovíme je v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.