Pracovník helpdesku s NJ (6657)

Pozici Pracovníka helpdesku s NJ obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní průmyslové společnosti (oblast logistiky). Na této pozici budete: - poskytovat první úroveň podpory zaměstnancům poboček společnosti - analyzovat příchozí tikety, určovat jejich prioritu, posílat je na IT oddělení k řešení - řešit základní uživatelské problémy pomocí standardizovaných postupů - kontrolovat průběh řešení a splnění tiketů, průběžně informovat uživatele o aktuální situaci - součástí menšího helpdesk týmu o 3 členech Požadavky: - velmi dobrá znalost MS Office - výhodou orientace v IT oblasti - velmi dobrá plynulá znalost NJ - aktivní znalost AJ (na úrovni B1-B2) - alespoň kratší praxe s poskytováním podpory německy hovořícím zákazníkům - SŠ/VŠ vzdělání - výhodou ŘP skupiny B - výborné komunikační dovednosti, aktivita, zodpovědnost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti, samostatnost Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - mezi nabízené benefity patří: pružná pracovní doba, týden dovolené navíc, 13. plat, stravenky, vzdělávací kurzy (kurzy AJ/NJ, odborné kurzy) apod. Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis a připojte kód pozice. Pokud jste u nás už absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní zařadíme do databáze a oslovíme je v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.