Recepční/administrativní pracovnice (pro OZP, OZZ)
Firma OLMAN SERVICE s. r. o. hledá šikovnou a spolehlivou asistentku recepce – administrativní pracovnici – osobu se zdravotním omezením. Jedná se o ranní nebo odpolední směnu na zkrácený úvazek na HPP. Pracovní doba od 7:00 do 12:30 hodin a od 11:30 do 17:00 hodin. Pracoviště Brno-Bystrc, Jakuba Obrovského, nástup od 1. 5. 2018.
Náplň práce:
Pomocné kancelářské práce
Telefonická komunikace
Zadávání dat do PC
Uvádění návštěv do firmy
Přebírání pošty a balíků do firmy
Požadujeme:
Vzdělání střední odborné
Znalost práce s PC
Organizační a komunikační schopnosti
Nabízíme:
Zázemí stabilní společnosti
Příjemný kolektiv
Moderní pracoviště
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na stravování
Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček
Možnost využití firemní školky Elánek
Bližší informace na telefonu: 734 360 001, 730 186 797 nebo zasílejte životopisy na email: nabor@olman.cz.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.