IT Support Specialist (6590)

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní výrobní společnosti. Na pozici budete: - poskytovat uživatelskou podporu interním zaměstnancům na českých a slovenských pobočkách (později i na pobočky ve Východní Evropě) - samostatně řešit vzniklé uživatelské problémy s HW, SW, mobilními řešeními, případně předávat tickety na druhou nebo třetí úroveň podpory - spolupracovat na mezinárodních IT projektech s dánskou centrálou - udržovat a rozvíjet dokumentaci IT procesů a uživatelských manuálů - starat se o přípravu techniky pro nové zaměstnance - zaškolovat zaměstnance v práci s hardwarem a novými aplikacemi - komunikovat s malým týmem kolegů na brněnské pobočce, kolegy z Dánska a dalších zemí - mít po zaškolení možnost rozšíření kompetencí v rámci regionu Střední a východní Evropy, zejména v oblasti Service Managementu Požadavky: - dobrá znalost Windows včetně administrace a znalost iOS - orientace v současných IT technologiích - angličtina na pokročilé komunikativní úrovni - podmínkou znalost češtiny nebo slovenštiny - alespoň 1 rok komerční zkušenosti z oblasti IT uživatelské podpory - zkušenost s helpdesk systémy a/nebo znalost ITIL procesů - SŠ/VŠ vzdělání technického směru - výhodou řidičský průkaz sk. B, práce obsahuje cestování po českých a slovenských pobočkách - výborné komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost, pečlivost, pozitivní myšlení, otevřená osobnost, ochota příležitostně cestovat Nabídka: - společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - možnost profesního růstu - možnost vycestování na dánskou centrálu - mezi nabízené benefity patří flexibilní pracovní doba, sickdays, 5 týdnů dovolené, stravování ve firemní kantýně, příspěvek na penzijní připojištění, sport a kulturu, sleva na firemní produkty, originální teambuildingy a další Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce


Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?