Úklid - ZPMV Praha 3

Úklid - ZPMV Praha 3, Vinohradská 178 Hledáme 1 spolehlivého a šikovného uklízeče/uklízečku na úklid kanceláří, společných prostor a sociálního zařízení. Místo vhodné pro invalidní důchodce nebo OZZ. - práce na HPP - zkrácený úvazek – 4hod./denně – Po-Pá - mzda: 96,30 - 125 Kč/hod. - odpolední úklid: 17:00 - 21:00 - nástup ihned - Benefity: náborový příspěvek za přivedení nového zaměstnance s OZP, firemní tarif - první kontakt pouze telefonicky - volejte naši bezplatnou linku 800 99 11 88 - nebo 723 612 506 vždy v Po – Pá od 8:00 – 14:00 - e-mail: prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PrahaCBA - personální agentura s.r.
150 - 170 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaOPTIMIA facility s.r.o.
od 140 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

PrahaMoSy Czech s.r.o.
od 18 900 Kč

Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

PrahaSambutan s.r.o.
18 900 - 22 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní uklízeči a pomocníci

PřerovDSP Přerov, spol. s r.o.
10 000 - 12 000 Kč

Ostatní uklízeči a pomocníci

ChrudimApelo s.r.o.
od 11 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?