Technická podpora (L2, Linux) - 6508
Pozici obsazujeme pro stabilní českou společnost zaměřenou na oblast informačních, komunikačních a zabezpečovacích technologií.
Na pozici budete mít na starosti:
- poskytování odborné podpory a řešení zákazníkům na 2. (nejvyšší) úrovni
- analýzu a řešení SW/HW problémů (incidentů) reportované nižší úrovní podpory, údržbu SW a zajištění opravy chyb
- návrh, plánování a modernizaci SW řešení (návrh řešení, dohled nad novými verzemi a upgradem SW)
- komunikaci se členy týmu technické podpory a klienty
- řešení požadavků vzdáleně, případně vyjížďky ke klientům (zejména po Brně)
Požadavky:
- dobrá znalost OS Linux/Unix na úrovni administrace
- znalost síťových standardů (TCP/IP...)
- výhodou znalost nástrojů pro virtualizaci (VMware)
- aspoň pasivní znalost AJ
- alespoň 2 roky zkušeností s prací s Linux/Unix systémy
- zkušenost se správou datových úložišť
- VŠ nebo SŠ vzdělání technického směru
- řidičský průkaz skupiny B
- prozákaznický přístup, dobré komunikační a prezentační schopnosti, silné analytické myšlení, schopnost práce pod tlakem
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mezi nabízené benefity patří možnosti školení, jazykové kurzy, stravenky, příspěvek na mobilní služby, společné sportovní a kulturní akce a další
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.