Interní uživatelská podpora s AJ (1st level) - 6495
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku mezinárodní výrobní společnosti.
Na pozici budete:
- poskytovat uživatelskou podporu interním zaměstnancům na českých ale i zahraničních pobočkách
- samostatně řešit vzniklé uživatelské problémy
- starat se o přípravu techniky pro nové zaměstnance
- zaučovat zaměstnance v práci s hardwarem a novými aplikacemi
- spolupracovat na mezinárodních projektech
- komunikovat s malým týmem kolegů na brněnské pobočce a uživateli v Evropě
Požadavky:
- dobrá znalost MS Windows OS i server, včetně administrace (lokální i vzdálená)
- základní znalosti IT Security
- angličtina na pokročilé komunikativní úrovni
- alespoň 1 rok komerčních zkušeností z oblasti uživatelské podpory (1st level)
- výhodou zkušenost s MS SCCM a ServiceNow produkty
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- výhodou řidičský průkaz sk. B, práce obsahuje cestování po českých a slovenských pobočkách
- výborné komunikační dovednosti, samostatnost, ochota cestovat
Nabídka:
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- možnost profesního růstu
- mezi nabízené benefity patří flexibilní pracovní doba, sickdays, 5 týdnů dovolené, poukázky Flexi Pass, sleva na firemní produkty a další
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.