Koordinátor mezinárodních SW projektů (6479)

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku úspěšné mezinárodní firmy, zabývající se vývojem systémů zejm. z oblasti finančnictví. Náplní práce bude: - plánování a zajištění realizace projektu od začátku do konce - koordinace a aktivní komunikace s týmem developerů a analytiků - zodpovědnost za deadliny, celkovou kvalitu vývojového projektu, náklady spojené s chodem projektu - spolupracovat s projektovým manažerem v zahraničí, který bude primárně komunikovat s klienty - podílet se na zavádění inovací a agilních metod v týmu Požadavky: - velmi dobrá znalost MS Project - zkušenosti s people managementem - výhodou zkušenosti s agilním vývojem (Scrum master certifikát) - výhodou certifikace PMP, PRINCE 2 - velmi dobrá znalost anglického jazyka - předchozí zkušenost na pozici programátora - aspoň 3 roky zkušeností s vedením projektů v oblasti vývoje SW - VŠ vzdělání (alespoň Bc.) - dobré organizační schopnosti, motivace a odhodlání Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek) - společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení (dle znalostí a zkušeností) a dále benefity: kurzy AJ, stravenky, týden dovolené navíc, notebook, flexibilní pracovní doba, firemní snídaně i večeře (v případě přesčasů), ovoce a nápoje, teambuildingové kulturní a sportovní akce - pobočka sídlí v centru Brna, je zde mladý dynamický tým a neformální prostředí, možnost profesního rozvoje a kariérního růstu Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?