Technická podpora (i pro absolventy bez praxe!) - 6447
Pozici servisního specialisty obsazujeme pro globální společnost s větší servisní pobočkou v Brně.
Na této pozici budete zodpovědný za:
- implementaci a podporu specifických požadavků v oblasti podnikových produktových zařízení (především v oblasti mobilních zařízení)
- zákaznickou podporu a kvalitu servisovaných zařízení
- řešení požadavků na instalaci nových funkcionalit a aplikací do zařízení
- návrh zlepšení v oblasti nahrávání/instalace SW a za aktualizaci dokumentace
- podporu při testování opravených zařízení
- zavádění změn do servisních linek a za interní řízení změn SW včetně komunikace s obchodními manažery, technickými architekty, zákazníky/partnery
Požadavky:
- dobrá orientace v IT
- znalost síťových zařízení a protokolů
- znalost skriptování v OS Windows a Linux
- výhodou znalost SQL a schopnost pracovat s MS SQL
- výhodou znalost správy serverů
- komunikativní znalost AJ
- praxe na podobné pozici velkou výhodou
- Bc. vzdělání v oblasti IT nebo elektrotechniky (případně i SŠ s delší praxí)
- komunikativnost, samostatnost a zodpovědnost, flexibilita, orientace na výsledky, tvůrčí myšlení
Nabídka:
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- práci nelze vykonávat při studiu
- práce v profesionálním a přátelském týmovém prostředí
- zajímavé platové ohodnocení a motivační schéma odměn
- široký program benefitů: příspěvek na penzijní a životní pojištění, dovolená navíc, příspěvek na sport/kulturu, dotované stravování, pružná pracovní doba, kurzy AJ, specializované školení a osobnostní rozvoj, podnikové team-buildingové akce
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Pokud bychom se do 10 dnů neozvali, bohužel jste nepostoupil/a do užšího výběrového kola. Vyrozumění o neúspěchu nerozesíláme, můžete se ale samozřejmě informovat telefonicky.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.