ABAP developer (možnost vycestovat) - 6411

Pro zahraniční vývojovou a výrobní společnost s pobočkou v Brně hledáme ABAP programátory. Náplní práce bude: - práce na vývoji různých modulů v jazyce ABAP (SAP R/3) - účast na mezinárodních implementačních projektech - vytváření nových funkcionalit i údržba stávajících aplikací - školení a poskytování podpory klíčovým uživatelům - podíl na analýze a tvorbě nových řešení v rámci SAP R/3 - práce v mezinárodních virtuálních týmech, cestování na pobočky společnosti Požadavky: - velmi dobrá znalost jazyka ABAP - znalost OOP (př. Java, C++) - velkou výhodou znalost SAPUI5 - alespoň 2 roky praxe na pozici ABAP programátora - komunikativní znalost AJ, výhodou znalost NJ - VŠ/SŠ vzdělání technického směru - analytické myšlení, orientace na zákazníka, samostatnost, dobré vyjadřovací schopnosti, ochota učit se - ochota asi z 25 % času cestovat do zahraničí Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - benefity: 13. plat, 6 týdnů dovolené, penzijní připojištění, bezúročné půjčky, pružná pracovní doba, jazykové kurzy, notebook, mobil atd. Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?