Specialista certifikace SW - projektový manažer (6149)

Pro brněnskou pobočku významné nadnárodní společnosti obsazujeme více pozic různé seniority zaměřených na certifikace. Vaší náplní práce bude: - zajišťovat kvalitu vyvíjených produktů napříč portfoliem - následovat standardy a metriky - koordinovat aktivity spojené s certifikací SW a systémů - podporovat specifikace certifikačních požadavků - účastnit se auditů zaměřených na certifikace klientů - spolupracovat s vývojovými týmy, zákazníky a dalšími pracovníky zaangažovanými do certifikace Požadavky: - dobrá znalost vývojového cyklu SW - znalost projektového managementu a OO programování (ideálně C/C++) - znalost certifikačních standardů (DO-178B/C, ARP-4754A) - výborná znalost AJ - zkušenost s designem, integrací a certifikací SW - min. 3 roky zkušeností z projektového managementu - zkušenost s vývojem aplikací - VŠ vzdělání technického směru - spolehlivost, preciznost, schopnost práce v týmu, zodpovědnost Nabídka: - jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek - společnost nabízí zajímavé finanční ohodnocení dle zkušeností kandidáta - mezi nabízené benefity patří možnosti školení, denní využití angličtiny, jazykové kurzy, mobilní telefon, laptop, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, stravenky a flexibilní benefitový systém Cafeteria Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?