Java programátor (backend klientského portálu) - 6073

Pro českou finanční společnost s vývojovou pobočkou v Brně hledáme Java programátora. Hlavní náplní práce bude: - vývoj backendu klientského portálu v Javě - zodpovědnost za převzetí současného řešení, které je prozatím vyvíjeno externí firmou - vývoj klíčových komponent, napojení na vnitřní infrastrukturu společnosti - optimalizace uživatelského rozhraní ve spolupráci s UI designerem a vývoj nových funkcionalit - možnost zapojit se do vývoje mobilní verze portálu - podíl na analýze, návrhu a testování systémů - příprava příslušné dokumentace Požadavky: - dobrá znalost Javy - základní znalost databází MySQL a Oracle - výhodou znalost Apache Tomcat, Apache Wicket - výhodou znalost Javascriptu, HTML, CSS - výhodou zkušenost s analýzou a návrhem SW - pozice je vhodná i pro absolventy s praxí při studiu - alespoň pasivní znalost AJ - SŠ nebo VŠ vzdělání - orientace na výsledek, analytické schopnosti, pečlivost a odpovědnost, schopnost pracovat samostatně, zájem učit se nové věci Nabídka: - jedná se o plný úvazek, práce na HPP - zajímavé platové ohodnocení (dle znalostí a zkušeností uchazeče) - jiné výhody: mobilní telefon a notebook, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění a další Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?